Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Αλλά από ζέστη...Γάμησε τα!

 Επέστρεψε ο φίλος μου Megatron, σαν άλλος αμερικλάνος και με ενημέρωσε για της νέες δημοσιεύσεις του CDC εκεί στο Αμέρικα. To CDC είναι το κέντρο ελέγχου και πρόληψης ασθενειών και που λέτε, εξέδωσε έναν οδηγό επιβίωσης σε περίπτωση zombie apocalypse! Μάλιστα κάνει και αναφορά στο βιβλίο Zombie Survival Guide, που πρωτοπαρουσιάστηκε σε αυτό το μπλογκ για το δικό σας καλό!


Οπότε, θεώρησα ότι για να το λένε και οι αμερικάνοι κάτι μπορεί να ξέρουν και είπα να προπονηθώ για παν ενδεχόμενο. Έτσι πήγα για paintball. Με τίμημα πολλές μελανιές και αγκάθια στα πόδια, ανακάλυψα ακόμη ένα πράγμα στο οποίο δεν έχω απολύτως κανένα ταλέντο. Αλλά για όποιον το σκέφτεται να παίξει το συστήνω ανεπιφύλακτα. Υπό έναν όρο:




Σωστά ρούχα για paintball
Πολύ-μα πάρα πολύ λάθος ρούχα για paintball



Και μετά τις μπρουταλιές για να ισορροπήσω με την θηλυκή μου φύση, πήγα σε μια έκθεση κοσμήματος, όπου παρέλασαν όλες οι wannabe stylish της πόλης, ξινίζοντας τα μούτρα τους στους πάγκους. Κι εδώ πρέπει να παραδεχτώ για μια φορά τις Αθηναίες στο vintage. Η άλλη κατάφερε να φορέσει μπουρνούζι με τέτοιο τρόπο που δεν την μάζεψε ο μπόγιας όταν βγήκε από το σπίτι. Όχι σαν το βλαχοβίνταζ της Σαλονικιάς που φοραέι γυαλια μαρία η άσχημη, κόκκινο κραγιόν, κρεμαστό από κάνα τενεκέ με κορδέλα και πάει στην Βαλαωρίτου. Α, ξέχασα, δηλώνει και μπαϊσέξουαλ, χαλώντας την πιάτσα για τις αληθινές μπάι(Χριστέ μου!)  Όχι κυρά μου, μέχρι και το vintage θέλει θάρρος!

Αυτά είχα να πω.
Και στην θεσσαλονίκη από κρύο δεν λέει τίποτα, αλλά όταν κάνει ζέστη, γάμησε τα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου