Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΣΠΟΝΣΟΡΑΣ

Το πήρα απόφαση εν τέλει, να ξεπεράσω την τεμπελιά μου  και να γράψω σε ένα μπλογκ. Γιατί άμα δεν το κάνω αυτό τότε θα πρέπει να κάτσω να διαβάσω και το αποφεύγω σαν το διάολο το λιβάνι.
Βλέπετε, φέτος ξεπέρασα το νόμιμο όριο των σπουδών μου και εμφανίζεται στον ορίζοντα η επιτακτική ανάγκη κατά το κοινωνικό γίγνεσθαι ότι πρέπει επιτέλους να αλλάξω την ζωή μου και να γίνω καλό εργαζόμενο παιδί. 
 Το πως έφτασα 7 έτος ακόμη μου παραμένει ένα μυστήριο και έχει να κάνει με τη θεωρία της σχετικότητας και την συστολή του χρόνου στην συγκεκριμένη περίπτωση.Ο θείος Αλβέρτος είπε 
"Βάλε το χέρι σου σε μια κατσαρόλα με καυτό νερό για 2 λεπτά, θα σου φανούν 2 ώρες.Κάθισε διπλα σε μια ομορφη γυναίκα για 2 ώρες και θα σου φανούν 2 λεπτά...Αυτό είναι η σχετικότητα.."      
 Ε, μάλλον κάθησα δίπλα σε πολλές όμορφες γυναίκες :P
Δεν είναι όμως ότι δεν κάνω τίποτα τόσα χρόνια. Απλά δεν πληρώθηκα ποτέ για αυτά. Κάνω μια αποκόμιση εμπειριών καθημερινά. Δεν μπορώ να αφήσω στιγμή να πάει ανεκμετάλευτη και τρέχω από σκηνικό σε σκηνικό. Έχει φααααάση! Και σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να τελειώσει αυτό το πανηγύρι της ασταμάτητης ροής νέων δεδομένων...
Οπότε, να λοιπόν η αγγελία μου:
Σπόνσορας αναζητείται για χρηματοδότηση ατομικών δραστηριοτήτων και καταγραφή εμπειριών από ενθουσιώδη νεανίδα. Κάθε προσφορά θα εκτιμηθεί. Save me from having to work!


1 σχόλιο: