Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ

Καταγγέλω το ποταπό βλογκ του http://psychanagastikos.blogspot.com/
Γιατί πέρα από την έμπνευση τίτλου από το πρόσωπο μου, ο στυγνός αυτός αντιγραφέας δεν πληρεί καν τα κριτήρια για να θεωρείται ένας σωστός ψυχανάγκας, πράγμα το οποίο θα σας αποδείξω ευθύς αμέσως.
Και πως μπορώ θα με ρωτήσετε? Λοιπόν, it takes an psychanaga to recognize another.
Καταρχάς, μόλις σήμερα έγραψα το πρώτο μου ποστ και ήδη γράφω δεύτερο, μπορεί και να ακολουθήσει τρίτο κ.ο.κ. και σπατάλησα όλη τη μέρα μου στο να διαμορφώνω το ιστολόγιο με χίλιους διαφορετικούς τρόπους, άσχετα που δεν έχω καν κοινό να απευθυνθώ. Σκέφτομαι θέματα, τρόπους γραφής κτλ. ενώ το πιθανότερο είναι ότι μέχρι μεθαύριο θα το έχω παρατήσει κιόλας.
Τώρα κοιτάξτε το μπλογκ του υποφαινόμενου. Βλέπετε δύο ποστ την ίδια μέρα?ε?ε? Φυστικά και όχι! Τι καταλαβαίνουμε? 1-0
Αρνούμαι να μπω σε παραπάνω λεπτομέρειες καθώς η υπόθεση είναι αυταπόδεικτη. Απλά, η κρίσιμη ερώτηση που θα τα καθορίσει όλα είναι:
 Πόσες φορές έχει κατουρήσει ο υποφαινόμενος σήμερα? Γιατί ο ψυχαναγκαστικός που σέβεται τον εαυτό του φυσικά και θα έχει φανταστική ουρολοίμωξη αν διαπιστώσει ότι ήρθε σε επαφή με μικρόβια.
Τον καλώ λοιπόν να απαντήσει στις ορθές κατηγορίες, για να μην αγχωνόμαστε εμείς οι ψυχαναγκαστικοί για την φαινομενική κανονικότητα του.
Συγνώμη που σας αφήνω τώρα αλλά πρέπει να κατουρήσω...



6 σχόλια:

  1. Προσοχή στις ουρολοιμώξεις.

    Και μια πουταναφεραμε, θελω ποστ που να αναλυεις τον ψυχαναγκασμο με ψυχαναγκαστικο στιλ γραφης. Γιααααανα σε δουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παίζεις ύπουλα, πουρτίδιο! Ξέρεις το αδύναμο σημείο μου και το πατάς? Αγχώθηκα τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι καλά.Παίρνεις ένα δύο τσιτάτα απο Αινσταιν,βάζεις λίγο ψυχαναγκασμό,μου πετάς και δύο ψυχολογικές βλακείες που ξετρύπωσες απο κάποιο μπεστ σέλλερ και το ονομάζεις μπλογκ.Άσε που πατάς και σε ξένα μπλογκ για να κάνεις όνομα.

    ps. υπάρχει ενα aplication που μπορείς να βάλεις στο μπλογκ και να trackaρεις τους επισκέπτες σου.Είμαι σίγουρος οτι θα το κοιτούσες κάθε μέρα κακομοίρα.

    Και μετά απο αυτό το κακιασμένο καλωσόρισμα σε αφήνω γιατί πρέπει να χέσω.Θα απαντήσω αύριο στα ψυχαναγκαστικά ποστ σου.

    απο την άλλη μπορούσες να το ονομάσεις psyxanagastiki, psychanagastikh klp.Αλλά όχι ήθελες το ίδιο όνομα που έχω και εγώ.Ψυχαναγκαστική!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Stewie Griffin όνομα και πράγμα.Το γάντι έπεσε! Και δεν θέλω να τρακάρω τους επισκέπτες μου ρε, τι φταίνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χμ... το πες και το 'κανες;
    "ενώ το πιθανότερο είναι ότι μέχρι μεθαύριο θα το έχω παρατήσει κιόλας."
    Τουλάχιστον είσαι ακριβής χρονικά (22 το δήλωσες, 24 τελευταία ανάρτηση...). Ή μήπως είσαι τόσο ψυχαναγκαστική που αφού το δήλωσες, έπρεπε να το πραγματοποιήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι παρατηρητική. Ούτε εγώ ξέρω που βρίσκεται η αλήθεια. Είμαι τόσο true ψυχαναγκαστική που δεν το πρόσεξα πότε έγινε η δήλωση αλλά υποσυνείδητα έγινε στον σωστό χρόνο το τέλος. Όχι, αλήθεια, θέλω από τότε να γράψω και από κάτι αλλά πιέστηκα βλέπεις στο ότι θα έπρεπε να το κάνω με συνέπεια γιαυτό δεν το κάνω, έτσι, αντιδραστικά και επαναστατικά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή