Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΝ-ΚΡΕΑΣ

Ρεεεε, δεν πάμε καθόλου καλά! Μόλις πάτησα πόδι στην Δεν-Θεσσ-Άλλο-Νίκη προφανώς και γριπώθηκα, αλλά δεν έιναι αυτό το πρόβλημα.
Θυμάστε τα καινούρια χάπια για τον κρετινισμό μου που σας έλεγα; Ε, κάνανε τόσο καλή δουλειά που από ζόμπι έχω μετατραπεί σε βρυκόλακας. Περίσσευμα ενέργειας; Έχω τόσο που σταματάει και ολόκληρο zombie apocalypse. Έχω να κοιμηθώ δυο βράδια και έχω 100% διαύγεια και ενέργεια. Τερμάτισα παιχνίδια, είδα sailor moon, ξεκίνησα ημερολόγιο, έπαιξα κιθάρα, έκανα puzzle, ξύρισα τα πόδια, μέτρησα τις αράχνες στο ταβάνι. Διαβάζω για την εξεταστική όλη μέρα και μπορώ να συνεχίσω κι άλλο, ίσως και για πάντα. Αυτό είναι καταδίκη!
Συμπέρασμα: ενέργεια έχω, αυτό που δεν έχω είναι ενδιαφέροντα. Τι να κάνει ένας κοινός, βαρετός άνθρωπος όταν του δώσεις ξαφνικά παραπάνω ώρες στη μέρα (βράδυ για την ακρίβεια); Θέλω να μπω κάτω απο το πάπλωμα και να χαθώ στους ονειρόκοσμους. Είναι σκληρό να χάνεις ξαφνικά την αποχαύνωση σου, ειδικά αν δεν έχεις και internet σπίτι. Life's a bitch.
Προτάσεις;

7 σχόλια:

  1. Ας πατούσα κι εγώ το πόδι μου στη Σαλονίκη κι ας πάθενα και γάγκραινα. Γαμώ την εξορία μου μέσα γαμώ!

    Καλημέρα είπα; Λέω τώρα. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκίνα τρέξιμο. Δεν κάνω πλάκα. Μια ώρα τη μέρα. Αν πιάσεις ρυθμό και θα έχεις κάτι να ξοδεύεις την ώρα σου και τούμπανο θα γίνεις. Ή κάτι πιο εξτρίμ. Όπως κολυμβητήριο ή γυμναστήριο (πανεπιστημιακό προφανώς)...

    Βέβαια, Τεμπελχανείο λέγεται το μπλογκ σου, οπότε θεωρώ πολύ πιθανό το ναυάγιο... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σεξ. Μην πάει τσάμπα και το ξύρισμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Pookz: Seconded (mi sou po kai thirded mazi). Den mporesa na ta syndyaso. Treksimo otan ksanaginei dasos... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Γαμάει&Δέρνει: Καλημέρα σας κι εσάς
    @Νικ: Για να τρέξω μια ώρα, πρέπει να φάω ακόμη μια ώρα μέχρι να πάω στο σημείο που μπορείς να τρέξεις χωρίς να πατάς σκατά ή να σε πατούν αμάξια. Άσε που είναι βαρετό το τρέξιμο. Μου λείπει η μπάντα :(
    @Pook&Νικ: Τις γάμπες ξύρισα, όχι το δάσος. Περιμένω το καινούριο μοντέλο αλυσοπρίονου που παρήγγειλα για να το κάνω αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βασικά νταξ, πόδια εννοούσα, τώρα εσύ τι κατάλαβες άλλη υπόθεσις...

    ΠΟΥ θα πας δηλαδή και δεν έχει σκατά και αμάξια; τρέχα εκεί το τετράγωνο και τέλειωνε... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή